وسيله ا‌ي دستي است براي بزرگنمايي اجسام دور

دوربين دو چشمي ساكورا SAKURA با بزرگنمايي قدرتمند و سيستم مركز فوكوس محصولي كاربردي جهت شكار و مسافرت مي باشد . با استفاده از اين دوربين شما يك منظره هوايي از همه چيز مي توانيد داشته باشيد . اين دوربين داراي كيف برزنتي است و همراه اين محصول پارچه تميز كردن لنز هم نيز وجود دارد و خريد خرد مندانه و عاقلانه و بي دغدغه و بي ترس و بي نگراني و دقيق و به ياد ماندني و فراموش نكردني و بي زحمت و دوست داشتني و اگاهانه و با درايت و دلخواه و دلربا و بي دلشوره و بي دلواپسي و بي رابطه و با رضا مندي و با خرسندي و رسمي و اتفاقي و ناگهاني و اختصاصي و كم مانند و بي مانند و در اسرع وقت و ايده ال و دلچسب و برازنده و بي درد سر و بي مثال و بي همانند و بي مانند و بي واسطه و بي ترديد و ديدني و جانانه و شايسته و خوشايند و تماشايي و با دكمه پستي دوربين دو چشمي

وسيله ا‌ي دستي است براي بزرگنمايي اجسام دور

دوربين دو چشمي SAKURA
براي خريد پس از كليك روي دكمه خريد كالا و تكميل فرم سفارش ، ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب منزل يا محل كار تحويل بگيريد ، سپس وجه كالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دكمه زير كليك كنيد.
قيمت : 35,000  تومان
خريد پستي



دوربين دو چشمي SAKURA

دوربين دو چشمي ساكورا SAKURA با بزرگنمايي قدرتمند و سيستم مركز فوكوس محصولي كاربردي جهت شكار و مسافرت مي باشد . با استفاده از اين دوربين شما يك منظره هوايي از همه چيز مي توانيد داشته باشيد . اين دوربين داراي كيف برزنتي است و همراه اين محصول پارچه تميز كردن لنز هم نيز وجود دارد .

ويژگي هاي محصول:

بزرگنمايي قدرتمند

سيستم مركز فوكوس

داراي كيف برزنتي

با كيفيت ساخت عالي


دوربين شكاري (دوربين دوچشمي، دوربين ارتشي، دوربين صحرايي) وسيله ا‌ي دستي است براي بزرگنمايي اجسام دور. عمل بزرگنمايي به‌وسيله عبور تصاوير از دو سري لنز مجاور و يك منشور ايستاده صورت مي‌گيرد. دوربين‌هاي شكاري تصوير را ايستاده نشان مي‌دهند برعكس تلسكوپ‌ها كه تصاوير را وارونه مي‌نمايانند. معمولاً بر روي دوربينهاي دوچشمي سه رقم حك شده‌است. رقم نخست كه به نشانه x ختم شده‌است، مثلاً ۶x، بيانگر آن است كه دوربين تصوير را چند برابر اندازه واقعي درشت تر مي‌كند. رقم دوم، مثلاً ۳۰ يا ۳۵، قطر عدسي شيئي را به ميليمتر نشان مي‌دهد. اگر بزرگنمايي عدسي را ثابت فرض كنيم، هرچه قطر عدسي شيئي بيشتر باشد تصويري روشنتر بدست مي آ‌يد. اين نوع دوربين در واقع در نور كم كارايي بهتري دارد. دوربينهايي با مشخصات ۳۰×۶ يا ۳۵×۷ براي مقاصد عمومي مناسب هستند. رقم سوم بيانگر آن است كه از فاصله ۱۰۰۰ ياردي (۹۱۰متري) يك منطقه‌ با چه پهنايي مشاهده مي‌شود.

قيمت: 42000تومان
قيمت : 35000 تومان
دوربين دو چشمي SAKURA

وجه تمايز دوربين ها از يكديگر چيست؟ نوع جنس بدنه دوربين و آلياژ آن - نوع ساخت از لحاظ ضد آب بودن يا نبودن - داشتن گاز داخلي جهت ممانعت از ورود آب و گرد و غبار و خلوص گاز داخلي كه منجر به تصويري شفافتر ميشود- نوع كيفيت منشور بكار رفته (در مدلهايي كه داراي منشور هستند) - نوع لنز و نوع تراش لنز - نوع پوشش لنز هاي دوربين (كوتينگ) - ميزان قطر عدسي شيئي ، متعاقب آن ميزان بزرگنمايي - متعلقات جانبي يك دوربين ، كمپاني سازنده آن و درنهايت در يك كلام شفافيت تصوير ، تاثير بسزايي در قيمت گذاري و تمايز دوربين هاي مختلف از يكديگر دارد.


قيمت: 42000تومان
قيمت : 35000 تومان
دوربين دو چشمي SAKURA

تماس:09904577358

04152236451

اقازاده


قيمت : 35,000  تومان
خريد پستي
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.